XMLITE hè statu invitatu à participà à a compilazione standard di

Da u 13 à u 14 di settembre di u 2021, a prima riunione di a compilazione standard di "Parametri di specificazione generale di lampade per l'arti di spettaculu" hè stata cun successu in Guangzhou Baiyun Lakeside Hotel.Maestri esperti è 15 unità di redazione standard anu participatu inseme à a discussione.Guangzhou XMLITE Equipment Co., Ltd hà participatu à sta riunione cum'è una di e unità di edizione standard.

news1

China Performing Arts Equipment Technology, standardizazione Cumitatu Tecnicu di China Performing Arts Equipment Technology Association Direttore Mr.Yu Jian hà fattu discorsi separatamente.China Performing Arts Equipment Technology Association Lighting Prufessore di Cumitatu Prufessore di Cumitatu Prufessore Mr. Liu Dean hà datu una spiegazione dettagliata di a panoramica preliminare di " Specificazione Generale è Etichettatura di Parametri di Luci di l'Arti Spettaculi ". A riunione hà infurmatu è discussatu i dettagli di u travagliu di preparazione standard è a formulazione di u quadru standard.

news2

"Specificazioni Generali di Luci di l'Arti Spettaculi" elaborate in cunfurmità cù e regule date in riferimentu à GB/T 1.1-2020. In questa fase, ùn ci hè micca standard più ragiunate è standardizatu per a specificazione generale di lampade è lanterne di rendiment in Cina. u campu standard, a marcatura di paràmetri di specificazione generale di lampade di l'arti di spettaculu appartene à a pusizione cintrali,Se ùn ci hè micca standard per a specificazione generale di luci di spettaculu, l'impurtanza è a funzione di l'altri standard ùn ponu esse pruvati o analizati dialeticamente. Indipendentemente da tutti i passi. di a vita, tutti l 'imprese à fà u travagliu di standardizazione sò strettamente ligati à a standardizazione di e specificazioni di u produttu è i paràmetri.

news3

Zhu Xincun, presidente di l'Associazione Tecnologica di l'Equipementu di l'Arti Spettaculu in Cina, hà introduttu: "L'equipaggiu culturale hè una di parechje categurie maiò di u sistema generale di fabricazione di l'equipaggiu di u paese implementatu in a strategia di u paese di custruisce un putere culturale è un putere di fabricazione, l'equipaggiu di l'arti di spettaculu hè una parte impurtante. di l'equipaggiu culturale naziunale. Cum'è una categuria prufessiunale impurtante di l'equipaggiu di l'arti di spettaculu, l'illuminazione hè stata attraversu parechje tappe, cum'è "seguite a corsa", "corsa parallela" è "corsa di capu", è u momentu di sviluppu hè relativamente bonu. à u stessu tempu, ci sò fenomeni cum'è a denominazione di i prudutti irregulari è a cumpetizione di u mercatu caòticu.Per quessa, hè necessariu di furmulà specificazioni è etichette di parametri chì sò largamente ricunnisciuti da l'industria."

Dopu à discussioni calde è dimustrazioni, l'unità di scrittura è a maiò parte di i culleghi sò pieni di fiducia in l'implementazione di u standard, è speranu chì u standard pò esse introduttu è implementatu u più prestu pussibule per prumove u sviluppu sonu di l'industria! U principale fornitore di equipaghji di illuminazione di scena prufessiunale in Cina, XMLITE hè onoratu di participà à a redazione è a formulazione di stu standard.Grazie per u vostru sustegnu longu è affirmazioni.

news4

Tempu di Postu: 25-Jan-2022