XMlite 1400w prufilu luci di testa in muvimentu participò à Jingdezhen spettaculu live à grande scala

U 17 di maghju, u spettaculu live à grande scala di Jingdezhen "china", cum'è u spettaculu di apertura di a cunferenza di sviluppu di l'industria di u turismu di Jiangxi, hè statu ufficiale è hà ricevutu una risposta calda.

U ghjocu "China" conta principalmente a storia di a cultura ceramica Millennium di a Cina, a storia di a ceramica mundiale, a Strada di a Seta è a storia di a cumunicazione trà a Cina è l'Occidenti.

Quasi 300 attori sò stati impiegati in u spettaculu di "China", cumpresi quasi 20 caratteri principali.À mezu à elli, ci sò Tang Xuanzong in l'apogeu di Kaiyuan, a canzone Zhenzong in Taishan, Marco Polo in i so famosi note di viaghju, Zheng He in i so sette viaghji à punente, l'imperatore Qianlong in l'apogeu di a dinastia Qing, Tang Ying cunnisciutu cum'è u "Diu di u fornu", è i rè Khan è l'inviati di diversi paesi medievali.

A parte più interessante di tuttu u ghjocu hè in l'ultimu attu di "eco di u Millenniu".In questa scena, i figuri storichi di tutte e dinastie si riuniscenu è sò svegliati cum'è sculture da una ghjuventù moderna cinese.E persone chì anu travagliatu per millaie d'anni in i carrughji è i vicoli di a capitale di porcellana di e Cinque Dinastie, attelli è docks sò ancu svegliati.Ballanu inseme in a canzone tematica di gioia "pianeta ceramica", Ballendu a vitalità è a fiducia di a capitale di porcellana Millennium.

Stu ghjocu adopra a visualizazione CIR alta 1400W è u prufilu d'alta luminosità di u capu in muvimentu persunalizatu da XMLITE, è a serie di profili 1400W lanciata da XMLITE in 2017 hè stata appiicata in più è più prughjetti di ingegneria, aspittendu u prossimu casu classicu.

Stu dramma adopra a visualizazione CRI di 1400W altu è u prufilu di luminosità elevata di a luce di a testa mobile persunalizata da XMLITE.A serie di prufilu 1400W lanciata da XMLITE in 2017 hè stata applicata in più è più prughjetti di ingegneria.Avemu aspittendu u prossimu casu classicu.

Eccu i stills:

news5
news4
news3
news2

Tempu di Postu: 25-Jan-2022